Мъжете дори онлайн пазаруват различно от жените


Изследване на ShopperCentric показва, че мъжете и жените пазаруват различно, дори когато купуват онлайн.

Мъжете обичат техниката и предпичитат да използват телефон, смартфон или iPhone, за да направят покупка, докато жените избират по-социалния начин, например чрез Facebook.

Всъщност, оказва се, че едва 6% от онлайн купувачите пазаруват през социална мрежа, но тендециите са към увеличаване.

Изследването на ShopperCentric обхваща 1000 души на възраст между 18 и 64 години. Вижте резултатите:

» Само 9% от пазаруващите онлайн следват любимите брандове в социалните мрежи

» Само 6% пазаруват през социална медия

» 37% смятат, че няма смисъл популярните марки да използват социални медии

» 38% от мъжете пазаруват през смартфон и само 29% от жените

» 60% жени използват Facebook и 52% мъже

» 38% от интернет потребителите на възраст между 18-24 са склонни да следват любимите си марки в социалните мрежи

» За сравнение – само 18% от хората над 35 години са склонни да направят същото

» Казват, че човекът е “социално животно”, но се оказва, че жените са по-социални, дори в онлайн пазаруването. Именно нежната половина е по-склонна да последва любимите си марки и магазини в интернет пространството.




SuperMag
Снимка: Flickr




Вижте още:

Няколко невероятни факти за онлайн пазаруването

Предимства на онлайн пазаруването

Преференции - Supermag